Find dit match

Hvordan finder du dit match?

Skal du arbejde med network marketing, er det utroligt vigtigt, at du har hjertet med. Selvom du arbejder med salg, er din primære funktion af fungere som ambassadør for dit produkt. Derfor er det utrolig vigtigt, at du laver en grundig research inden du vælger firma.

Kan du stå inde for produktet?

Du skal for det første vælge et produkt, der appellerer så meget til dig, at du vil bruge det til dig selv og dine nærmeste. Det er nok i virkeligheden den vigtigste del af at vælge firma. Kan du ikke stå 100% inde for dit produkt, bliver du ikke i længden en troværdig ambassadør, og så bliver det svært at lave en forretning, som bygger på tillid og anbefalinger fra dig selv og andre.

Værdiskabelse:

Du skal også vælge et produkt, som skaber værdi. Som kan gøre en forskel. Igen gælder det,- skaber det værdi for dig og dine nærmeste, så vil det sandsynligvis også kunne skabe værdi for andre. Jo mere værdi, du kan skabe for andre med dit produkt, jo mere vil du opleve, at produktet næsten kan sælge sig selv. De fleste af os er interesserede i noget, vi faktisk føler tilfører værdi i vores liv. På den lange bane, kan det være dette, der kan være en stærk medvirkende faktor til, at du får succes,- at du faktisk er i stand til hver dag at skabe værdi for andre. Det er super motiverende og jeg tror grundlæggende på, at det er det, der får mange af os .

Firmaet:

Dernæst skal du undersøge, om det firma, hvis produkter du har kig på, har en god ledelse og økonomi og har overlevet i branchen i mere end fem år. Mange NWM firmaer overlever ikke så længe, så det er en god indikator på, hvor solidt firmet er. Det er umuligt at lave et succesfuldt levedygtigt firma i denne branche, hvis ikke man har et super godt produkt og en god og professionel ledelse. Da der jo ikke blive brugt penge på reklamer, er man som firma afhængig af, at produktet holder og at både brugere og distributører er glade for produktet og gerne vil anbefale det til andre.

Er firmaet innovativt dvs. bliver der udviklet nye produkter løbende? Og er der evidens for produkternes virkning?

Hvordan og hvor meget kommunikerer firmaet med sine distributører og medlemmer? Bliver der f.eks. afholdt møder og events, hvor man får mulighed for at dygtiggøre sig og møde kolleger?

Undersøg også om firmaet er medlem af brancheorganisationen for NWM firmaer:

DSF (Danmark)

SELDIA (Europa)

DSA (USA)

FWDSA (Globalt)

Kompensationsplanen:

Er der en kompensationsplan, der tilgodeser dig, der gerne vil udnytte det, der er så unikt ved NWM, nemlig over tid at kunne opbygge en passiv indkomst. At bygge bæredygtige teams. Eller ligger fokus og den største indtjening på hele tiden at skulle finde nye kunder.

Så går du og overvejer at gå i gang med at skabe dig din egen tid som selvstændig netværker, så tænk dig godt om, inden du vælger, hvilket firma du vil blive en del af. Lav research og mærk godt efter. Og kast dig så ud i det!

Posted by
August 16, 2017

Click Here to Leave a Comment Below