Network Marketing
-en distributionsmodel og en livsstil!
Network Marketing er i bund og grund en distributionsmodel. En måde, som en virksomhed vælger til at få en vare fra A til B. Varerne forhandles kun af virksomheden selv. De virksomheder, der vælger denne distributionsform, giver provision til de mennesker, som anbefaler deres produkter til andre. Derudover giver de tilmed den mulighed, at hvis den nye kunde ikke er tilfreds, har den nye kunde returret og kan få pengene tilbage.
́Det er ret smart – det ville svare til, at du fik anbefalet at se en bestemt film i biografen, og hvis du, når filmen var slut, ikke synes den var god, så kunne du gå ned og få pengene for billetten retur ́ –Christina Fabrin
Win-Win
Network Marketing er en Win-Win model for både virksomhed og forbruger. Virksomheden kender hele tiden deres salgsomkostninger, og forbrugeren kan købe direkte uden fordyrende mellemled og til indkøbspriser.
De fleste mennesker drømmer om at være økonomisk uafhængige. Ikke udelukkende pga. økonomien, men på grund af de muligheder, der kommer sammen med det. Med Network Marketing i dit liv vil du på lang sigt have muligheden for at rejse hvorhen i verden du ønsker, gøre det du har allermest lyst til, selv bestemme over din tid og mest af alt få mere balance i dit liv.
Første step
Første step til økonomisk frihed er at indse, at du har brug for en passiv indtægt, som er højere end dine faste udgifter. Passiv indtægt betyder, at du tjener penge på baggrund af et stykke arbejde, du har lavet én gang. Det kan f.eks. sammenlignes med en forfatters store arbejde med at skrive en bog, som først giver indtægt ved senere salg, og som kan give indtægt i mange år fremover.
Går du med et ønske om at blive selvstændig, eller vil du styrke din eksisterende business platform?
Så kan Network Marketing være din mulighed. Læs mere om, hvad der skal til her
FAKTA er:
At Network Marketing industrien i 2015 omsatte for 183 milliarder dollars globalt.
Omsætningen i Europa udgjorde 35,4 milliarder dollars, og i Danmark udgjorde den 534 millioner kroner.
Mere end 60.000 danskere er involveret i Network Marketing, men det er langt fra alle, som arbejder seriøst med det. Globalt er mere end 100 millioner mennesker involveret i Network Marketing. Heraf er ca. 75% kvinder.
Du finder endnu flere branchetal her: WFDSA World Federation of Direct Selling Associations
EN JUNGLE? Kom med på safari:
Mange mennesker har en mening, en erfaring eller en ikke efterprøvet idé, som danner grundlag for deres holdning til branchen. Derfor kan der være nogle myter, som skal vendes for de fleste.
Længere nede finder du de mest almindelige myter om Network Marketing og grunde til, at nogle mennesker vælger det fra fremfor at følge deres drømme om at leve deres liv anderledes.
Klæd dig selv på, ved at læse dem.


JEG SKAL VÆLGE FIRMA! Hvad gør jeg?
Et par gode råd:
Du skal finde det firma, hvis produkter du er begejstret for! Som uafhængig distributør er du ambassadør for firmaet, så det giver sig selv, at det er markant lettere for dig, hvis du brænder for at sprede budskabet om deres produkter.
Firmaet skal være levedygtigt, unikt og i fortsat udvikling!
Levedygtigt
Der er et hav af firmaer. Søg efter et som har mere end 5 år på bagen og som har bevist, at det er levedygtigt.
Unikt
Led efter noget, som de andre ikke har.
I udvikling
Kig efter, om de bliver ved med at komme med nye produkter - de må ikke være gået i stå.

What's in it for you? UPSIDE vs DOWNSIDE
Upside:
- Ingen risiko
- Du er din egen chef
- Mulighed for at skabe tid og økonomi til det du drømmer om
- Et stort netværk af kollegaer, som er med til at løfte dig
- Gratis personlig udvikling
- Adgang til viden og sparring
Downside:
- Gør du ikke noget ved det, får du aldrig den succes eller når det mål du drømmer om

Myter om Network Marketing
Myte 1: Det gælder om at være med fra start
Myte 2: Det er kun dem i toppen som tjener penge
Myte 3: Network Marketing er et pyramidespil
Myte 4: Network Marketing virker ikke - du kan ikke tjene penge på det
Myte 5: Markedet bliver snart mættet
Er Network Marketing noget for dig?
Søger du mere inspiration?
Her finder du international inspiration, og kan blandt andet se, at både Tony Robbins og Sir Richard Branson anbefaler Network Marketing som det 21. århundredes forretningsmodel
Eric Worre
Matt Morris
